Inspiráló üzleti estek szemléletformáló vállalkozói történetekkel és tapasztalatokkal Debrecenben.
Estjeinkkel nyitott gondolkodású, önmagukat fejleszteni akaró vállalkozóknak és kollégáiknak szeretnénk inspirációt adni Debrecenben. Az üzleti élet és az ehhez kapcsolódó emberi tényezők különböző kérdéseit a legtanulságosabb formában, hiteles vállalkozók valódi történetein keresztül járjuk körbe. Olyan vendégeket hívunk, akik szerintünk példaértékűek valamiben, így a közönségnek igazi feltöltődést adhat egész estés programunk. Az estét Nagy Barna témához kapcsolódó, gondolatébresztő (példákkal és hasznos tanácsokkal teletűzdelt) előadásával indítjuk, ezt követően mutatkozik be két meghívott vendégünk kötetlen beszélgetés formájában, majd egy hosszabb szünet után hármasban beszélgetnek az aktuális témáról.
mi vár
rád?
Gondolatébresztő előadás
Az est Nagy Barna előadásával kezdődik, amelyben a szakirodalmi hátteret gyakorlati tapasztalatok egészítenek ki.
Vendégeink bemutatkozása
Bemutatkoznak vendégeink, hogy jobban megismerhesd őket és a sztorijukat. És az is kiderül, hogyan kapcsolódnak az est témájához.
Barna őszintén beszélget a meghívott vendégelőadókkal
Az est második részében őszinte tapasztalat és tudásmegosztásra számíthatsz.
házi–
gazdák
Kreatív Vonalak
Tizenhét éve, hogy Debrecenben megalapítottuk a céget, és azóta is büszke lokálpatriótaként itt van csapatunk főhadiszállása. 8 ország több mint 100 városába terveztünk már. A márkaépítést helyezve a fókuszba, stratégia, arculat és honlap kialakításában segítünk ügyfeleinknek.
Év Honlapja
65x Év Honlapja díj
2007 - 2021 között
Marketing Diamond
51x Marketing Diamond díj,
Év ügynöksége díj 2019
Év Marketing Nagykövete 2018, 2016
Év Marketing Partnere 2017
Év leghatékonyabb tervezője 2016
Wolda
Nemzetközi arculattervezési díj,
1x Arany díj
1x Ezüst díj
6x Bronz díj
8x Kiválósági díj
logó és arculat kategóriákban
2018 - 2021 között
következő:2020/02/25 18:00
/Symphonia Étterem mellett/
Nagy Barna
az est házigazdájaNémeth Zoltán
Dr PreziDr Prezinél kevesen tudják jobban, hogy milyen a komfortzónán kívüli lét. Emberek százainak segített már abban, hogy miként válhatnak profi előadóvá a színpadon akkor is, ha elsőre nem épp testhezálló ez a fajta feladat számukra. Több mint 100 TEDx előadót készített már fel azért, hogy arra a bizonyos piros szőnyegre magabiztosan, inspirálóan lépjenek fel és tartsák meg negyedórás előadásaikat.
Zoli hiszi, hogy a nagy pillanatokhoz nagy beszédek dukálnak, és még az átlagembereknek is vannak ilyen pillanatai. Hiszen mindenkiből válhat emlékezetes és fesztelen előadó. Csak elő kell csalogatni a szárnyaló sasmadarat belülről, hogy ne egy verdeső veréb álljon ki a színpadra.
De hogyan? Milyen módszerekkel? Többek között erről fogjuk kérdeni Dr Prezit második szezonunk nyitó estjén.
Bogár Márk
Sárréti ChilifarmKevesen mondhatják el magukról 24 évesen, hogy egy családi vállalkozásból olyan sikeres márkát építettek, amelyre még a Forbes is felfigyelt, nem is akárhogyan: idén a 30 sikeres fiatal 30 év alatti listájába választották be. Márk a Sárréti ChiliFarm második generációs vezetője, influenszere, márkaépítője. 4 évvel ezelőtt szülei chilitermesztő vállalkozását választotta a futball karrier helyett.
Márkot az Instagramon @hungarianchilifarmer-ként ismerhetjük. Több mint 11 ezren követik, ami nem lehet véletlen. Részben egyedi, szókimondó és szórakoztató kommunikációjának köszönheti, amit lehet szeretni vagy nem szeretni, de szó nélkül biztosan nem lehet elmenni mellette.
Vajon az, hogy mer másképpen kommunikálni mint a nagy átlag mennyire komfortzónán kívüli feladat számára? Többek között erről fogjuk faggatni februári estünkön.
téma:Komfortzónán kívül
Tapasztalatból tudjuk, hogy a legtöbb kisvállalkozót nem a lehetőségek hiánya köti gúzsba, hanem a saját maga által gondosan felépített komfortzóna. Aki úgy véli, hogy képességei születése által meghatározott és tovább nem fejleszthető, az minden ismeretlen kihívásban csak a bukás és a nyilvános megszégyenülés lehetőségét látja. Még csak nem is kell nagy dolgokra gondolni. Vannak olyan vállalkozók, akik bármilyen új gondolat befogadását messze kerülik: mert tudják jól, hogy azok felboríthatják sok panasszal járó, de alapvetően azért mégis csak kényelmes hétköznapi életüket. Mindegy, hogy a lustaság, egy káros hiedelem vagy más szabotálja meg: tény, hogy sok vállalkozó sosem hozza ki a cégében rejlő lehetőségeket. Miért van ez és hogyan tehetünk ellene? Erre keressük a választ évadnyitó februári estünkön.