Komfortzónán kívül2020/02/25

4034 Vágóhíd utca 2. Lion Office VII. épület
/Symphonia Étterem mellett/

téma:Komfortzónán kívül

Tapasztalatból tudjuk, hogy a legtöbb kisvállalkozót nem a lehetőségek hiánya köti gúzsba, hanem a saját maga által gondosan felépített komfortzóna. Aki úgy véli, hogy képességei születése által meghatározott és tovább nem fejleszthető, az minden ismeretlen kihívásban csak a bukás és a nyilvános megszégyenülés lehetőségét látja. Még csak nem is kell nagy dolgokra gondolni. Vannak olyan vállalkozók, akik bármilyen új gondolat befogadását messze kerülik: mert tudják jól, hogy azok felboríthatják sok panasszal járó, de alapvetően azért mégis csak kényelmes hétköznapi életüket. Mindegy, hogy a lustaság, egy káros hiedelem vagy más szabotálja meg: tény, hogy sok vállalkozó sosem hozza ki a cégében rejlő lehetőségeket. Miért van ez és hogyan tehetünk ellene? Erre keressük a választ évadnyitó februári estünkön.

Nagy Barna

Nagy Barna

az est házigazdája

Barna a Kreatív Vonalak társalapítója és ügyvezetője, stratégiai tervezőként maga is részt vesz a cég márkaépítési projektjeiben. Emellett egyetemi oktató, szakmai konferenciák rendszeres előadója, a kisvállalati márkaépítés nagy szószólója. Saját bevallása szerint nem túl exhibicionista, mégis küldetésének érzi, hogy kiálljon az emberek elé, mondandójával megszólítsa, elgondolkoztassa és inspirálja őket.

Meggyőződése, hogy minden fejlődés egy jó gondolattal el tud kezdődni, ezért szeretne segíteni azoknak a nyitott gondolkodású vállalkozóknak, akik hisznek a képességeik fejleszthetőségében és példaértékűt szeretnének alkotni az életükben. A Kreatív Kedd állandó házigazda előadója, széles ismertségi köréből invitálja meg az estekre vendégeit, azért hogy olyan tanulságos történeteket hallhassunk, amelyekből tanulhatunk, fejlődhetünk.

www.kreativkedd.hu
Németh Zoltán

Németh Zoltán

Dr Prezi Bővebben »

Dr Prezinél kevesen tudják jobban, hogy milyen a komfortzónán kívüli lét. Emberek százainak segített már abban, hogy miként válhatnak profi előadóvá a színpadon akkor is, ha elsőre nem épp testhezálló ez a fajta feladat számukra. Több mint 100 TEDx előadót készített már fel azért, hogy arra a bizonyos piros szőnyegre magabiztosan, inspirálóan lépjenek fel és tartsák meg negyedórás előadásaikat.

Zoli hiszi, hogy a nagy pillanatokhoz nagy beszédek dukálnak, és még az átlagembereknek is vannak ilyen pillanatai. Hiszen mindenkiből válhat emlékezetes és fesztelen előadó. Csak elő kell csalogatni a szárnyaló sasmadarat belülről, hogy ne egy verdeső veréb álljon ki a színpadra.
De hogyan? Milyen módszerekkel? Többek között erről fogjuk kérdeni Dr Prezit második szezonunk nyitó estjén.

www.drprezi.hu

Németh Zoltán

Dr Prezi

Dr Prezinél kevesen tudják jobban, hogy milyen a komfortzónán kívüli lét. Emberek százainak segített már abban, hogy miként válhatnak profi előadóvá a színpadon akkor is, ha elsőre nem épp testhezálló ez a fajta feladat számukra. Több mint 100 TEDx előadót készített már fel azért, hogy arra a bizonyos piros szőnyegre magabiztosan, inspirálóan lépjenek fel és tartsák meg negyedórás előadásaikat.

Zoli hiszi, hogy a nagy pillanatokhoz nagy beszédek dukálnak, és még az átlagembereknek is vannak ilyen pillanatai. Hiszen mindenkiből válhat emlékezetes és fesztelen előadó. Csak elő kell csalogatni a szárnyaló sasmadarat belülről, hogy ne egy verdeső veréb álljon ki a színpadra.
De hogyan? Milyen módszerekkel? Többek között erről fogjuk kérdeni Dr Prezit második szezonunk nyitó estjén.

Bogár Márk

Bogár Márk

Sárréti Chilifarm Bővebben »

Kevesen mondhatják el magukról 24 évesen, hogy egy családi vállalkozásból olyan sikeres márkát építettek, amelyre még a Forbes is felfigyelt, nem is akárhogyan: idén a 30 sikeres fiatal 30 év alatti listájába választották be. Márk a Sárréti ChiliFarm második generációs vezetője, influenszere, márkaépítője. 4 évvel ezelőtt szülei chilitermesztő vállalkozását választotta a futball karrier helyett.

Márkot az Instagramon @hungarianchilifarmer-ként ismerhetjük. Több mint 11 ezren követik, ami nem lehet véletlen. Részben egyedi, szókimondó és szórakoztató kommunikációjának köszönheti, amit lehet szeretni vagy nem szeretni, de szó nélkül biztosan nem lehet elmenni mellette.
Vajon az, hogy mer másképpen kommunikálni mint a nagy átlag mennyire komfortzónán kívüli feladat számára? Többek között erről fogjuk faggatni februári estünkön.

www.chilifarm.hu

Bogár Márk

Sárréti Chilifarm

Kevesen mondhatják el magukról 24 évesen, hogy egy családi vállalkozásból olyan sikeres márkát építettek, amelyre még a Forbes is felfigyelt, nem is akárhogyan: idén a 30 sikeres fiatal 30 év alatti listájába választották be. Márk a Sárréti ChiliFarm második generációs vezetője, influenszere, márkaépítője. 4 évvel ezelőtt szülei chilitermesztő vállalkozását választotta a futball karrier helyett.

Márkot az Instagramon @hungarianchilifarmer-ként ismerhetjük. Több mint 11 ezren követik, ami nem lehet véletlen. Részben egyedi, szókimondó és szórakoztató kommunikációjának köszönheti, amit lehet szeretni vagy nem szeretni, de szó nélkül biztosan nem lehet elmenni mellette.
Vajon az, hogy mer másképpen kommunikálni mint a nagy átlag mennyire komfortzónán kívüli feladat számára? Többek között erről fogjuk faggatni februári estünkön.

Beszámoló az estről

 

Aki most kedden a komfortzónát választotta és otthon maradt, az bánhatja! Magunk is azt érezzük – és a visszajelzések is azt igazolták – hogy nagyon tanulságos és szórakoztató Kreatív Keddet sikerült szezonnyitónak összehoznunk, az egyik legjobb eddigi estét.

A mindenkit érintő téma feldolgozásában ezúttal is nagyszerű inspirátorok voltak a segítségünkre, Németh Zoli (DrPrezi) és Bogár Márk (Sárréti Chilifarm) személyében. Markánsan más karakterek, de mindkettőjük életében és munkájában kulcsszerepet játszik a komfortzóna rendszeres elhagyása, ezért is tudtak annyira életszerűen és inspirálóan beszélni erről a kérdéskörről. Az ő tapasztalataik mindenki számára tanulsággal szolgálhatnak.

Az estet ezúttal is Nagy Barna szakmai előadásával nyitottuk meg. Megtudhattuk tőle, hogyan képes az ember egyhuzamban akár több száz kilométert futni, és miből merítenek erőt a teljesítéshez a maratoni futók. Hallhattunk arról a kutatásról, ami szerint az emberek többsége jobban fél a színpadra lépéstől, mint a haláltól. Arra is fény derült, hogy ha nem vagyunk fiatalon nyitottak a fejlődésre, akkor negyven éves korunkra bezárulunk és utána már nagyon nehezen fogadunk be bármilyen új gondolatot. Az est legfontosabb gondolata, amit a résztvevők hazavihettek magukkal a következő volt: nem az határoz meg, mi van a fejedben, hanem az, amit cselekszel.

Vendégelőadóink bemutatkozása és a későbbi beszélgetés is számos mókás pillanatot hozott, az egyik ilyennél a közönséggel együtt annyira nevetett Zoli, Márk és Barna is, hogy egy darabig azt hittük, nem tudják folytatni. Nagyszerű dolog szerintünk, hogy minden esténk egy élő bizonyíték arra, hogy nem csak befeszülve, unalmasan vagy komolykodva lehet üzleti téren tanulni. Köszönjük, hogy velünk tartottatok ezen az estén is és osztoztatok velünk ebben az élményben!

Megtisztelő számunkra, hogy minden esténk mellé nagyszerű szponzorok is állnak. Olyanok, akikkel mi is büszkén működünk együtt. Ezúttal a Gerda Pékműhely sós és édes finomságait kóstolhattunk, frissítőként pedig a Lulaz Lavander prémium mentás-levendulás szörpjeit és a Pannónia Kincse ásványvizeket fogyaszthattuk. Emellett ismét szelfizhettünk a Snappy photobox-szal, a beszámolóhoz a képeket pedig ezúttal is a TRILITE STUDIO készítette. Szívből köszönjük támogatóinknak!

 
  • Szeretem, hogy minden estről magammal vihetek 2-3 kulcsgondoltatot. Most is megvolt. Köszi!

  • Nagyon tetszett az est. Jó volt az előadókat hallani, a személyes tapasztalataikról beszélni.

  • Igazán tartalmas és vicces volt a mai este is. A társaság is nagyon jó volt.

házi
gazdák

Kreatív Vonalak

Tizenhét éve, hogy Debrecenben megalapítottuk a céget, és azóta is büszke lokálpatriótaként itt van csapatunk főhadiszállása. 8 ország több mint 100 városába terveztünk már. A márkaépítést helyezve a fókuszba, stratégia, arculat és honlap kialakításában segítünk ügyfeleinknek.

Év Honlapja

Év Honlapja

47x Év Honlapja díj
2007 - 2019 között

Marketing Diamond

Marketing Diamond

39x Marketing Diamond díj,
Év ügynöksége díj 2019
Év Marketing Nagykövete 2018, 2016
Év Marketing Partnere 2017
Év leghatékonyabb tervezője 2016

Wolda

Wolda

Nemzetközi arculattervezési díj,
1x Arany díj
3x Bronz díj
3x Kiválósági díj
logó és arculat kategóriákban
2018 - 2019 között

inspirálódj
tovább

Akik segítenek minket, hogy még jobb élményt nyújtsunk

Korábbi estjeink támogatói

0
<