Tudatos márkaépítés2019/11/26

kedd este 18:00 -21:30, Debrecen

4034 Vágóhíd utca 2. Lion Office VII. épület
/Symphonia Étterem mellett/

téma:Tudatos márkaépítés

Miért tudnak bizonyos cégek kitűnni a piacon a versenytársak közül még akkor is, ha nagyon hasonló termékeket értékesítenek? Miért tesszük le a voksunkat bizonyos márkák mellett úgy is, hogy azok magasabb áron értékesítenek? Miért ragad meg a fejünkben egy-egy márka a nagy zajban is? Hogyan kell egyáltalán márkát építeni? Úgy, hogy izgalmasan vonzó és racionálisan jó választás lehessen egyszerre? Ilyen és hasonló kérdésekre keressük a választ novemberben.

Nagy Barna

Nagy Barna

az est házigazdája

Barna a Kreatív Vonalak társalapítója és ügyvezetője, stratégiai tervezőként maga is részt vesz a cég márkaépítési projektjeiben. Emellett egyetemi oktató, szakmai konferenciák rendszeres előadója, a kisvállalati márkaépítés nagy szószólója. Saját bevallása szerint nem túl exhibicionista, mégis küldetésének érzi, hogy kiálljon az emberek elé, mondandójával megszólítsa, elgondolkoztassa és inspirálja őket.

Meggyőződése, hogy minden fejlődés egy jó gondolattal el tud kezdődni, ezért szeretne segíteni azoknak a nyitott gondolkodású vállalkozóknak, akik hisznek a képességeik fejleszthetőségében és példaértékűt szeretnének alkotni az életükben. A Kreatív Kedd állandó házigazda előadója, széles ismertségi köréből invitálja meg az estekre vendégeit, azért hogy olyan tanulságos történeteket hallhassunk, amelyekből tanulhatunk, fejlődhetünk.

www.kreativkedd.hu
Bolyki János

Bolyki János

Bolyki Pincészet

Nem mindennapi egy boroscímkén űrhajón utazó nyulat, zebraháton lovagló viziló herceget, vagy tévéből kikandikáló meredtszemű párducot látni. És az sem megszokott, hogy egy borszentély egy négyszintes alagutakkal összekötött régi kőfejtő 30 méteres falai között kap helyet, ami nemcsak borospinceként funkcionál, de esküvők és fesztiválok imádott helyszíne is, mindössze Eger belvárosától 10 percre.
Bolyki Jani ezt a világot álmodta meg maga köré. Merőben új megközelítéssel, időnként abszurditásba hajló elemekkel, vagány kommunikációval és vizualitással. Persze önmagában ettől még nem tudna működni a márka, sok egyéb összetevője is van a siker receptjének, annak hogy miért tud ilyen ismert lenni a hazai borkultúrában a Bolyki név.
Többek között erről a receptről, a márka tudatos felépítéséről és különcségéről fogjuk faggatni novemberi estünkön.

www.bolykipinceszet.hu
Papp-Váry Árpád

Papp-Váry Árpád

Metropolitan Egyetem

Árpád habilitált főiskolai tanár, a Budapesti Metropolitan Egyetem dékánja és szakvezetője, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke. Számos szakmai könyvet írt már marketing, márkaépítés témában, legutóbb az országmárkázásról olvashattuk merőben friss megközelítését.
Árpád szerint időről-időre érdemes visszatérni a stratégiai alapokhoz, a márka egyszerű kérdéseihez. Hiszen mit sem ér a legújabb technika, a márkaépítési eszközök és kommunikációs csatornák, ha egy cég nem tud valami vonzót nyújtani az ügyfeleinek, a vásárlóinak. De a versenytársaktól különbözni nem könnyű. Nehéz feladat kitűnni a piacon, ha nagyon hasonló termékeket forgalmaz vagy szolgáltatást nyújt egy vállalkozás, mint a többiek.
Hogyan lehet mégis tudatosan építeni egy márkát? Ezekről hallhatunk elméleti alapokat és gyakorlati példákat Árpádtól az év utolsó Kreatív Keddjén.

www.papp-vary.hu

Beszámoló az estről

 

Egy igazán vidám hangulatú estével zártuk első évadunkat november 26-án. Hosszú és tanulságos éven vagyunk túl, úgy érezzük mi legalább annyit tanultunk a Kreatív Keddekből, mint a résztvevő vendégeink. Az első est előtt még nem tudtuk biztosan, hogyan születnek majd meg az estek során az inspiráló pillanatok? Hogyan fogják majd meghívott vendégeink inspirálni a közönséget? És arról is csak elképzelésünk volt, hogy hogyan érezhetnék jól magukat vendégeink egy egész est alatt? De azt gondoljuk, a novemberi estre szinte minden tökéletesen összeállt.

Izgalmasan indult a múlt kedd, hiszen Papp-Váry Ápri Budapestről jött, azonban az M3-ason baleset történt, így bármennyire is igyekezett, kerülőúton tudott csak megérkezni Debrecenbe, később, mint ahogy elkezdtük a programot. Ezért kezdés előtt villámgyorsan újraterveztük az est felépítését, több eshetőségre is felkészültünk. A korábbi estek meglehetősen gördülékenyen zajlottak le, így azt gondoljuk egy ilyen izgalom még dukált is az évad végére.

Az évadzáróra egy hozzánk igazán közelálló témát hoztunk, a tudatos márkaépítést. Erről szólnak a Kreatív Vonalak mindennapjai, 17 éve azért teszünk, hogy vállalkozásokból márkát építsünk. És a Kreatív Kedd közönsége is szerette volna, hogy meséljünk kicsit magunkról. Hetedik estünkön vendégeink megismerhették alapításunk történetét, friss projektjeibe és korábbi tanulságos mérföldkövekbe is bepillantást engedtünk. Papp-Váry Árpi mellé, aki a METU dékánja és a Magyar Marketing Szövetség alelnöke, Bolyki Janit, az egri borvidék híres borászát invitáltuk meg estünkre. A vendégpáros nem volt véletlen, célunk volt egy tervező szakembert és egy megvalósító vállalkozót, aki megbízóként foglalkozik a márkaépítessel egyszerre ültetni a kanapénkra, hiszen így több aspektusból járhattuk körbe a témát. Mindkettőjük bemutatkozása tanulságos és szórakoztató volt, a közös beszélgetés pedig a vártnál is közvetlenebbre sikerült.

Szerettük volna méltó módon zárni az évet, ezért egy százszeletes tortával köszöntük meg közönségünknek a bizalmat, és a Kreatív Kedd szervezőcsapatának sok-sok segítséget. A szünetben a Mandula Cukrászdák különleges desszertjeit, Bolyki borokat és Snock, prémium sajtos snackeket kóstolhattunk. És ezúttal is szelfizhettünk a Snappy Photobox-szal. A képest beszámolót most is a TriLite Studio készítette. Nagyon köszönjük minden támogatónknak a közreműködését!

 

 
  • Az elejétől a végéig izgalmas, szórakoztató volt.

  • Nagyon tetszett, hogy a Kreatív Vonalakról is megosztottatok információkat, láthattuk sikereiteket. Gratulálok, klassz évad volt!

  • Szuper évadzáró esemény volt!

  • Minden tökéletes volt. Nagyon jól éreztem magam, igazán inspiráló este volt ismét. Köszönöm!

  • Igazán tetszett az előadók látásmódja, humora és közvetlensége. Szuper este volt.

házi
gazdák

Kreatív Vonalak

Tizenhét éve, hogy Debrecenben megalapítottuk a céget, és azóta is büszke lokálpatriótaként itt van csapatunk főhadiszállása. 8 ország több mint 100 városába terveztünk már. A márkaépítést helyezve a fókuszba, stratégia, arculat és honlap kialakításában segítünk ügyfeleinknek.

Év Honlapja

Év Honlapja

47x Év Honlapja díj
2007 - 2019 között

Marketing Diamond

Marketing Diamond

39x Marketing Diamond díj,
Év ügynöksége díj 2019
Év Marketing Nagykövete 2018, 2016
Év Marketing Partnere 2017
Év leghatékonyabb tervezője 2016

Wolda

Wolda

Nemzetközi arculattervezési díj,
1x Arany díj
3x Bronz díj
3x Kiválósági díj
logó és arculat kategóriákban
2018 - 2019 között

inspirálódj
tovább

Akik segítenek minket, hogy még jobb legyen az élmény

0
<