Megújulás2019/05/28

kedd este 18:00 -21:00, Debrecen

4034 Vágóhíd utca 2. Lion Office VII. épület
/Symphonia Étterem mellett/

téma:Megújulás

Az üzleti élet nagy verseny, úgy lehet sikeres valaki ha időről időre meg tud újulni. Kinél miben nyilvánul ez meg: van aki új vállalkozásba kezd, van aki új termékeket vagy szolgáltatásokat vezet be, de olyan is van aki teljes arculatot és stratégiát váltva vált fordulatszámot. Hogyan tud valaki megújulni, hogy születnek a friss gondolatok, honnan eredhet a lendület? Ezt jártuk körbe májusi estünkön.

Nagy Barna

Nagy Barna

az est házigazdája

Barna a Kreatív Vonalak társalapítója és ügyvezetője, stratégiai tervezőként maga is részt vesz a cég márkaépítési projektjeiben. Emellett egyetemi oktató, szakmai konferenciák rendszeres előadója, a kisvállalati márkaépítés nagy szószólója. Saját bevallása szerint nem túl exhibicionista, mégis küldetésének érzi, hogy kiálljon az emberek elé, mondandójával megszólítsa, elgondolkoztassa és inspirálja őket.

Meggyőződése, hogy minden fejlődés egy jó gondolattal el tud kezdődni, ezért szeretne segíteni azoknak a nyitott gondolkodású vállalkozóknak, akik hisznek a képességeik fejleszthetőségében és példaértékűt szeretnének alkotni az életükben. A Kreatív Kedd állandó házigazda előadója, széles ismertségi köréből invitálja meg az estekre vendégeit, azért hogy olyan tanulságos történeteket hallhassunk, amelyekből tanulhatunk, fejlődhetünk.

www.kreativkedd.hu
Mezei Niki

Mezei Niki

Optimonk Bővebben »

Niki nyolc éve keveredett az internetes kereskedelem területére. Sosem gondolta volna, hogy azzal fog foglalkozni, amivel ma. De lelkiismeretes és lendületes mentalitása megnyitotta előtte a szakmai fejlődési lehetőségeket. Végigjárva a ranglétrát, értékesítőként aktív szerepet vállalt a intelligens popupjairól ismert OptiMonk rendszer sikerében, 3 év után pedig a márka vezetője lett. Nehéz feladatot kellett levezényelnie: a márka megújulását.

A feladat súlyát jól szemlélteti, hogy a mára 1,3 millió dolláros éves forgalmú rendszert 7200 webáruház használja, ennek 70% Amerikából. Niki még ma is csak 28 éves, de helytállt ebben a kihívásokkal teli nemzetközi IT környezetben és ma már a megújult márkát vezeti 20 fős csapatával. Estünkön elmeséli megújulásuk történetét.

www.optimonk.hu

Mezei Niki

Optimonk

Niki nyolc éve keveredett az internetes kereskedelem területére. Sosem gondolta volna, hogy azzal fog foglalkozni, amivel ma. De lelkiismeretes és lendületes mentalitása megnyitotta előtte a szakmai fejlődési lehetőségeket. Végigjárva a ranglétrát, értékesítőként aktív szerepet vállalt a intelligens popupjairól ismert OptiMonk rendszer sikerében, 3 év után pedig a márka vezetője lett. Nehéz feladatot kellett levezényelnie: a márka megújulását.

A feladat súlyát jól szemlélteti, hogy a mára 1,3 millió dolláros éves forgalmú rendszert 7200 webáruház használja, ennek 70% Amerikából. Niki még ma is csak 28 éves, de helytállt ebben a kihívásokkal teli nemzetközi IT környezetben és ma már a megújult márkát vezeti 20 fős csapatával. Estünkön elmeséli megújulásuk történetét.

Csordás László

Csordás László

Mandula Cukrászdák Bővebben »

A Mandula Cukrászdákat mindenki jól ismeri városunkban. Laci szülei révén csöppent ebbe a világba, cukrászdájukban tevékenykedett már iskolái végzése alatt is. A főiskolája elvégzése után, éppen 20 éve nyitották meg a Kismandulát, aminek már ő lett a vezetője. Számos dologban ők voltak az elsők a városban, többek között az internetes rendelésben rejlő lehetőséget először látták meg. Mára Laci a teljes körű vezetője a három üzletből és nyári időszakban 72 főt foglalkoztató cégnek.

Hiszi, hogy a folyamatos fejlődés az előrehaladás kulcsa, ezért mindig azon gondolkozik, hogyan tudna új dolgokat csempészni a cukrászda életébe. Arculatváltásuk megfiatalította őket, Webáruházuk megújítása pedig megnyolcszorozta a netes kereskedelem forgalmát. Jelenleg személyességre épülő aktív Facebook kommunikációval Párizs eleganciáját átadó új márkázott termékcsaládjukat vezetik éppen be.

www.kismandula.hu

Csordás László

Mandula Cukrászdák

A Mandula Cukrászdákat mindenki jól ismeri városunkban. Laci szülei révén csöppent ebbe a világba, cukrászdájukban tevékenykedett már iskolái végzése alatt is. A főiskolája elvégzése után, éppen 20 éve nyitották meg a Kismandulát, aminek már ő lett a vezetője. Számos dologban ők voltak az elsők a városban, többek között az internetes rendelésben rejlő lehetőséget először látták meg. Mára Laci a teljes körű vezetője a három üzletből és nyári időszakban 72 főt foglalkoztató cégnek.

Hiszi, hogy a folyamatos fejlődés az előrehaladás kulcsa, ezért mindig azon gondolkozik, hogyan tudna új dolgokat csempészni a cukrászda életébe. Arculatváltásuk megfiatalította őket, Webáruházuk megújítása pedig megnyolcszorozta a netes kereskedelem forgalmát. Jelenleg személyességre épülő aktív Facebook kommunikációval Párizs eleganciáját átadó új márkázott termékcsaládjukat vezetik éppen be.

Beszámoló az estről

Május utolsó keddjén ismét összegyűlt közel nyolcvan nyitott gondolkodású ember, hogy vállalkozásuk és saját maguk fejlesztéséhez, a megújuláshoz kapjanak új gondolatokat, inspirációt. Nagy izgatottsággal vártuk mi is a második Kreatív Keddet, mert a visszajelzések alapján úgy éreztük, az első alkalommal magasra tettük a lécet, és ezt nagyon szerettük volna ismét megugrani. Az új helyszínen, a Lion Office-ban a korábbi nappaliszerű, családias hangulatot igyekeztünk összehozni, és azzal, hogy szeretett kanapénkat odaszállítottuk, valamint a terem egyedi berendezésével szerintünk elég jól sikerült is. A helyszín összes foteljét és kanapéját felsorakoztattuk, hogy kényelmes és barátságos legyen a második est helyszíne.

A szakmai tartalomban sem adtuk alább, hasonlóan tanulságossá és izgalmassá próbáltuk összeállítani, mint először. Ismét Barna előadása alapozta meg a gondolatiságot, ezt követően ismerhettük meg az OptiMonk és a Mandula Cukrászdák megújulásának történetét a vezetőkön, Mezei Nikin és Csordás Lacin keresztül. Mindezt egy két részes kerekasztal beszélgetés követte, melynek egyik konklúziója, hogy a megújulás szinte sosem a vállalkozás ideálisnak vélt állapotában történik, (ha egyáltalán létezik ilyen), továbbá az sem titok, hogy kőkemény munka és elhivatottság áll a megújulás sikerei mögött.

Nagyon jó érzés volt ismét találkozni azokkal a vendégekkel, akik már az első alkalommal bizalmat szavaztak nekünk, és legalább ennyire jól esett, hogy olyan érdeklődők is érkeztek, akik hírből, ajánlás útján hallottak a Kreatív Keddről. A szünetben csak úgy pezsgett az élet, mindenki megtalálta a beszélgetőpartnerét, és már ekkor sok olyan hasznos visszajelzéseket kaptunk, amiket be is építettünk a második részbe.

Az est végén izgatottan jelentettük be, hogy a Kreatív Kedd soron következő állomását, ami a vezető szerepének témájára épül majd. Sokan szavaztak nekünk ismét bizalmat, az előző esthez képest tizenkettővel több vendég már a helyszínen jelezte részvételi szándékát a júliusi estre. Összesítésünk alapján, már most, a meghirdetéskor a májusi létszám 90%-ával számolhatunk jelenleg a júliusi estre. A mostani estet pedig átlagosan 4,86-ra értékelték az ötből. Mérhetetlenül jó érzés ez nekünk! ❤

 
  • Tetszett a téma, a családias hangulat, a humoros témafeldolgozás, az ötletinspirációk. Most is plusz löketet adott az este.

  • Ismét kaptam olyan gondolatot, ami miatt bizonyos dolgokon változtatni fogok.

  • Tetszett Barna szakmai felvezetője és a vendégek eltérő karaktere. Tetszett a sok hasznos gondolat és felvetés.

  • Két különböző világból meghívott előadókat ismerhettünk meg. Ez izgalmassá tette az estét.

  • A Niki által mesélt konkrét példák és az őszintesége igazán inspiráló volt.

  • Rengeteg hasznos gondoltatot kaptam az est során.

házi
gazdák

Kreatív Vonalak

Tizenhét éve, hogy Debrecenben megalapítottuk a céget, és azóta is büszke lokálpatriótaként itt van csapatunk főhadiszállása. 8 ország több mint 100 városába terveztünk már. A márkaépítést helyezve a fókuszba, stratégia, arculat és honlap kialakításában segítünk ügyfeleinknek.

Év Honlapja

Év Honlapja

47x Év Honlapja díj
2007 - 2019 között

Marketing Diamond

Marketing Diamond

39x Marketing Diamond díj,
Év ügynöksége díj 2019
Év Marketing Nagykövete 2018, 2016
Év Marketing Partnere 2017
Év leghatékonyabb tervezője 2016

Wolda

Wolda

Nemzetközi arculattervezési díj,
1x Arany díj
3x Bronz díj
3x Kiválósági díj
logó és arculat kategóriákban
2018 - 2019 között

inspirálódj
tovább

Akik segítenek minket, hogy még jobb élményt nyújtsunk

Korábbi estjeink támogatói

0
<